Installing Wufi Light over expired eval. ver. Wufi Pro 5.1

Post Reply
DavidHughes
WUFI User
WUFI User
Posts: 16
Joined: Tue Sep 27, 2011 3:54 am -1100

Installing Wufi Light over expired eval. ver. Wufi Pro 5.1

Post by DavidHughes » Tue Nov 15, 2011 4:30 am -1100

Hi Manfred sadly the evaluation period has ended for me so while I wait approval to purchases the full version I would like to install the Lite version but seem to be having difficulties doing so.

Do I need to remove the old expired version first?

Also will Wufi Bio work with Wufi Lite?

Many Thanks,

David Hughes.

Manfred Kehrer
WUFI International Support Team
WUFI International Support Team
Posts: 351
Joined: Thu Mar 10, 2005 2:17 am -1100
Location: Northbrook, IL; USA
Contact:

Post by Manfred Kehrer » Wed Nov 16, 2011 7:23 am -1100

Hello David,

there should not be any problem with an expired Pro version if you install a light version. If the "next"-button does not appear while entering the serial number, please use copy/paste to transfer the data from the Email to the installation dialog.

As we do not have any Irish, Scottish, English climate data so far, you will have most likely the holzkirchen climate file, which will not be a great help, right?

WUFI Light does not work with WUFI Bio at this time.
Manfred
Wiss, Janney, Elstner Associates, Inc.
Official WUFI® Collaboration Partner for USA/Canada
Enjoy WUFI® :) .... It is easy and complex.

Susanne B.
WUFI User
WUFI User
Posts: 3
Joined: Tue Jun 28, 2011 8:08 am -1100

Eingabe der Benutzerinformationen, kein "Weiter" m

Post by Susanne B. » Mon Jan 30, 2012 3:05 am -1100

Hallo, ich habe heute meine Seriennummer für WUFI erhalten und beim Installieren komme ich nun nicht weiter. Ich habe Name, Organisation und die Seriennummer eingegeben, kann aber nicht "Weiter" klicken. Die Studentenlizenz ist 6 Monate gültig.
Copy/ Paste habe ich verwendet, aber es klappt dennoch nicht.

Wer kann mir schnellstens helfen?
Ich danke bereits im Voraus für die Antwort.

Gruß, Susanne

Christian Bludau
WUFI SupportTeam IBP
WUFI SupportTeam IBP
Posts: 1129
Joined: Tue Jul 04, 2006 10:08 pm -1100
Location: IBP Holzkirchen, the home of WUFI
Contact:

Post by Christian Bludau » Mon Jan 30, 2012 3:57 am -1100

Hallo Susanne,

der Schlüssel muss exakt so eingegeben werden, wie wir ihn ausgestellt haben. Alle Felder müssen zusammenpassen. Am besten Sie fügen den Schlüssel mit Copy & Paste in die Felder ein. Bitte beachten Sie auch, dass keine Leerzeichen vor oder nach den Eingaben stehen.
Passt alles zusammen, dann wird das Feld "Weiter" aktiv.

Sollten sie den Schlüssel abschreiben, kontrollieren Sie, ob es statt einem L ein I eingeben müssen (Groß und Kleinschreibung beachten)

Christian

Susanne B.
WUFI User
WUFI User
Posts: 3
Joined: Tue Jun 28, 2011 8:08 am -1100

Post by Susanne B. » Mon Jan 30, 2012 6:59 am -1100

Ich habe den Schlüssel per Copy/Paste eingegeben, und nochmals genauer darauf geachtet, dass keine Leerzeichen enthalten sind und es hatte sich tatsächlich eines eingeschlichen.

Die Installation geht nun voran. Ich bedanke mich für Ihre Hilfe.
Mit freundlichen Grüßen

Susanne B.

Post Reply